Euro Truck Simulator i German Truck Simulator Forum. Najlepsze modyfikacje i dodatki ETS i GTS w sieci. Strefa VIP z najlepszymi, najnowszymi i zawsze działającymi dodatkami.
Witam, dnia 19.01.2012 został zamknięty hosting plików Megaupload, a jak wiecie prawie wszystkie linki w dziale Download pochodziły właśnie z tego serwisu, teraz można powiedzieć że nie mamy żadnych modów w naszym dziale Download .
Razem z "Team ITruck.pl" postaramy się jak najszybciej uruchomić na nowo dział Download, również oczekujemy na waszą pomoc .
Przepraszamy za utrudnienia .
Wysłany: 2011-09-27, 18:52 DJ SkyWolker -->Czyli Ja
Siema. Muzyką zajmuję się od 2-3 lat.
Do tej pory uczyłem się a teraz wydaje mój pierwszy set.
Uwaga przypadkiem popełniłem kilka błedów oto cały remix:
http://www.youtube.com/watch?v=5LKuQuO6ZCg
[ Dodano: 2011-09-27, 19:22 ]
Czekam na komentarze;P
_________________ PW:
Sensowna nazwa.
ew. Link do tematu.
Co prawda całego nie przesłuchałem, ponieważ nie lubie takiej muzyki. Nie mówię, że nie jest zła, ale słychać tam parę nieczystości, chyba że tak to ma być
Nie mnie to oceniać, ponieważ nie jestem jakimś tam wielkim piosenkarzem, co nie fałszuje, ale także nie słucham takiej muzyki, ale dla mnie oprócz tej uwagi wyżej jest ok
Imię: Jacek
Gram w: ETS
Mapa: Mapa Polski by Michcio18
Zaproszone osoby: 1
Obecna VS: P.V.T Transport - Właściciel Pomógł: 76 razy Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1177 Skąd: Maidenhead, UK
Imię: Paweł
Zestaw: Scania 144l 530 + Bodex
Mapa: Polski edit by Krzysztof Pomógł: 16 razy Wiek: 14 Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 275 Skąd: Wola Rzędzińska
piotrekv97, Masz racje słychać tam nieczystości spowodowane pewnym błędem który zauważyłem pod koniec utworu. xerox218, Dzieki.
gito25, Tak to mój pierwszy set. tzn nie pierwszy ale jest to pierwszy z tych które wydałem.
Ja nie mam zamiaru być DJ robię to dla zabawy a po za tym bo to lubię.
I tak dla relaksu sobie troszkę muzyke zremixować itd.
_________________ PW:
Sensowna nazwa.
ew. Link do tematu.